lunes, 26 de marzo de 2012

Lletra: Autumn song


En un principi, i a cara descoberta
Sota quins llums, la lletra he de mostrar
Puc esborrar-la, abans que siga vista
I de vergonya morir-me’n evitar

En equilibri, descric la línia recta
Sota els meus peus, la vall sobrevolar
Tinc en els ulls, la imatge més perfecta
El vent sacseja, em fa tambalejar

Havia de caure tard o d'hora
Les ombres m'acompanyen
La caiguda, queda prop
M'agradaria obrir els braços
Estendre aquestes ales, suau volar, per fi arribar
Fins al sol
El sol...

En equilibri, descric la línia recta
Tan imperfecta, que em puc tambalejar
Visc en els vents, la vida no connecta
Tots els meus plans, de sobte estavellar

Havia de caure tard o d'hora
Les ombres m'acompanyen
La caiguda, queda prop
M'agradaria obrir els braços
Estendre aquestes ales, suau volar, per fi arribar
Fins al sol
El sol...

No hay comentarios:

Publicar un comentario